Gokväll alla glada! Idag har vi gjort allt...

img_4828 (MMS)

Gokväll alla glada! Idag har vi gjort allt å inget ;). När jag vakna så fatta jag inte vad det var för dag eller nått. Gick igenom hela registret å kom på att jag kunde ligga kvar...men jag klev upp :P sen har vi vart å handlat, jag har gjort smörgåstårta bara att göra resten imorgon...jag fyller ju skitgammal ;). Vi har pysslat med lite av varje här hemma samt har jag fått min motion :). En ganska bra dag fastän planen var att göra annat, nå det kommer fler tillfällen. Jag kom fram till att jag nångång i livet vill åka helikopter =)    Visst blev det bra med mina tavlor :) ha en underbar dag vart ni än är vad ni än gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0