Hej bloggen :)

Oj lika skönt med söndag som lördag :P men tiden bara rusar iväg utan att man gör desto vettigare saker fast det är kanske poängen med att vara ledig...inga måsten egentligen.
K har åkt iväg till Kai för att hämta kött det blir nog ingen stan idag för min del...det hinns väl!?
Min syster ringde precis å fråga vad jag ska köpa till pojkarna i julklapp,
enkelt bad henne kika på det dem verkligen vill ha så löser hon den biten.
Julklappar till varandra...jomen det skulle vi ju sluta med för länge sen så.
Jag har nog lösningen på det...tadaa ge f-n i å ge ut nå önskelistor,
jag har försökt göra det flera år tillbaka men då blir det så sura miner ;)
Jag har en hel lista på grejer jag behöver...men hey jag har ju jobb nu
ska bara komma på rätsida med ekonomin så man hamnar på + så ska jag oxå börja köpa mina grejer själv :P
En ny vinterjacka är jag i behov av f-n dessa nedrans dragkedjor som aldrig håller i denna familj :( men än så länge klarar jag mig med dem olika gamla fula skaljackor som vi äger.
Snarare min sambo som "tjatar" på hur mkt jag måste kolla en vinterjacka
men som sagt det kostar massa pengar här i livet.

Ha en skön 1:a advent och ta hand om varandra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0