Dagens!

Sötis väckte mig före 6 då var jag å Tubbe igång. Men skitungen somna minsann om :P
Idag har jag tvättat upp soffan, slängde dit ett galler så blir det lagom skönt för hunden att hoppa upp...not haha ;)
Sötis ville äta grillat till middag så då blev det så.
Samt att jag har frostat av frysen och såklart att honden ska kika på det oxå...kan ju finnas någe gott där.
Hälge får det iaf rymligt där när han kommer från byn :O
Dom slakta ju igår. Å idag kom hunden springandes förbi R:s torn sen Hälge efter...dom verkade jaga varandra ;)
Jag önskar att gubben får skjuta men är nog fel frekvens på tankarna för det har bara sprungit tre rådjur förbi :P Haha!
Pöss Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0