Helt fel uppgifter!

Tja!

Idag hade jag planerat att göra viktiga saker :). Det sluta med att jag gjorde något helt annat.
Fast enligt mig så är det såhär i efterhand lika nödvändiga saker som dem ännu viktigare...eller nått.
Jag har hängt upp lite foton som inte kommit upp efter vi tapetserat, varför det var nödvändigt var att dem fyllde upp våran lilla träsoffa här i vardagsrummet. Så nu går det att sitta där :).
Jag ska ännu lägga till lite ramar och göra om men det får duga så länge :).


Snyggt va?! Fast kan erkänna att det ser snyggare ut med alla fina människor
som syns här hemma :P.


En till sak som jag har pysslat med, för att få mera plats i skåpen. Eller åtminstone så att det inte rasar ut då man öppnar dem, är att jag har fått ihop en hel säck med kläder m.m som jag gett till röda korset. Visst är jag duktig :)! Men det tar lite tid, speciellt om jag ska spara allt och tänka jo men jag kommer kanske att använda. 
Speciellt när det är kläder i storlek 36-38 som jag hade när jag var ung och vacker och framförallt SMAL ;)!
Träffade på en bekant (?) då jag precis flyttat upp, som inte sett mig på länge som plötsligt uttrycker sig lagom korkat:
-Oj, jag kände inte igen dig, vad tjock du har blivit :).
Men tackar som påstår tur att det gick så bra för dig då...eller vad säger man :(.


Fin fin :)!

Ha det! Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0