Jag finns här :)!

Usch vad tiden rusar iväg och det är bara att följa med.
Pigan är hämtad iaf och det är full rulle.
Mamma jag vill dega, mamma jag vill att du kommer och fikar inne hos mig, mamma jag vill titta alfons och spöket, mamma jag vill och jag vill...:) men det är väl så det ska vara!!
Sen var det ju det där med planerad tid...vilket samtidigt är svårt när man är småsjuk :( fast det börjar gå över men det har väl samband med allt man föresätter sig att göra kontra att man måste känna lugnet också.
Jag har börjat blöda näsblod lite då och då (?) vilket jag inte gjort tidigare. Men jag tror att jag har någon slags inre stress över det mesta just nu. Jag orkar inte rabbla upp allt men det är allt från att det inte finns någon mat i kylen och inte någon täckning att fylla den med heller. Men det är ju såhär för alla innan jul så...

Jag ska lägga upp lite bilder sen ska jag tappa upp ett välbehövligt bad.
Ja just ja vi har inget badkar :(.
Saknar det faktiskt, vi hade det då jag bodde hemma, samt på alla fyra ställen då jag bodde söderut, och nu senast i förra lägenheten...kanske ute att ha det (?) men ack sååååå skönt.


25-30 mil söderut det har kommit snö :)
längre ner också men nu börjar det likna något :).




Bild: Privat
Jokfall! Blir nog liiite bättre med vanlig kamera men detta får duga :)!


Inte många timmar som det är ljust ute,
och när det blir mörkt ja då blir det mörkt.


Natten mot söndag efter vi hämtat pigan så inkvartera vi oss i byn :)
Vi har en uppblåsbar säng, perfekt att ta med sig (dem gånger den ryms i bilen)
bara att parkera den hos någon, blås upp och du sover som en prinsessa :)


Glömde att skriva förra gången att hotellet som jag prata om var detta.
Hotell laponia!


Jag "pyntade" ihop lite fint här hemma.
Bara att ta en låda, om den inte är vit så måla den vit eller blå om så önskas.
Fyll den med saker som du tycker passar kan vara allt från växter, kulor,
flaskor, en ljusmanchett, blockljus, trådrullar, garn...ja exakt vad som helst som du tycker är fint att titta på :)!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0