Pigan duktig!

Idag har jag tränat!! Efter träningen satte vi strumpan i vagnen och gick ut och promenera!!
Hälsade på folk...för att sen gå vidare och hälsa på mera folk.
Knas att hela dagen ska gå åt bara för att "motionera". Fast man behöver ju inte hälsa på folk, det går ju att gå en runda och sen hem igen men idag blev det så.
Ska lägga upp lite bilder på min träning.
"Som vanligt är det inte personen på bilderna som skrivit i bloggen ;)"


Jag börjar lite försiktigt med löpband :)




Och sen kör jag lite hantlar :)

Känns skönt att träna men nu gäller det att göra det regelbundet och öka på eftersom.
Det gäller väl bara att det ska kännas kul och det gör det väl ännu mer då det börjar ge resultat eller nått.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0