Sjuk och eländig!

Usch jag känner mig inte alls kry :(, har typ sovit hela dagen för att jag känner mig helt matt i kroppen :(.
Det är nu man börjar fundera på alla dessa vitaminer och mineraler som egentligen är bra att få i sig, för då blir man väl aldrig sjuk ;)?!
Orkar inte skriva så mkt men jag får in en bild på våran soffa iaf.
Jag har tvättat överdragen och nu är dem på plats. Jag har ett trick så man inte behöver tvätta den så ofta :), fast det är väl jag som är lite pedant så jag tvättar den mer än det behövs. Hursomhelst när den är vit så drar den åt sig all damm som tex kommer från mörka kläder och så. Då har jag en vit filt ovanpå soffan som man i första hand kan tvätta den när den blir "smuts-dammig", eller så kan man vända på dynorna tills hela överdraget är "svart" ;), i vissa fall kan det hjälpa att dammsuga den. Då min sambo har astma så gäller det att hålla efter, speciellt när vi envisas med att ha hund ;)!!. På tal om dammsuga jag har inte fått påsar och filter, det som jag beställde för ett tag sen (?), hm måste man efterlysa månne? Men jag klarar mig nog ett tag till.
Har fått en ny pedal till maskinen iaf, men just nu står den där på bordet och påminner mig om att jag ska använda den ;).
En annan sak känns skitbra säkert för dem som går starta eget kursen, det är sista veckan denna vecka!!
Får se hur många nya företag som startas nästa vecka då ;), dem sa det tio veckor kurs och elfte veckan start. Det tar kanske lite längre beroende på vad som startas men jag glädjs med dem som lyckats :)!!





Bild: Privat
Hunden har sin egen kudde som han får mysa på :)!!
Ett trick som jag har med den är att ha en handduk över och först tvätta den
sen överdraget, man måste göra det lätt för sig.

Skriver mer om jag orkar, jag måste krypa under täcket nu fryser så :(.
Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0