Visst får man var arg ibland?!

Just nu känner jag mig som SupersuraSunkSara i julkalendern och jag tror att jag ser ut som henne oxå ;)
men det går nog över förhoppningsvis. Det är bara vissa saker som man kan bli lite irriterande över och när det inte går riktigt som man tänkt. Men det är väl bara att borsta av och ta nya tag!?
Hade varit skönt om man kunde "ta på sig en arg roll ibland", fast när jag är hungrig så kommer mina horn fram och då är jag inte att leka med :o, jag kan bara inte omvandla mig till en superhungrig-prata-inte-med-mig-innan-jag-fått-mat-roll, men känner man mig så ser man tydliga tecken.
Ha ni alla en underbar dag så ska jag avreagera mig lite.

A-a-arg!
Arg, jätte-jättearg, som en varg, som är suuur
Jätte-jätte-sur, som ett odjur, som har ätit citroooon
Jag är arg
Som en explosion

Men när jag vrålat min melodi
Har åskan i mig dragit förbi

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0