Check en sista gång!

♥ Ringt Ica (det nr som jag har)...the number you have dialed is not...prova igen lite senare så halvt om halvt check ringt igen
Hittat ett annat nr och ställde mina frågor och funderingar dem hänvisa att rekryteringen var i full gång och dem hade ju såååååååååååååååååååååå många sökande så det lät mera jobbigt för dem. Jag förstår varför the number you have dialed is not reach...man måste ju göra enkelt för sig ;).

♥ Lär själv Microsoft, detta är dock inte från skivan :).

Inser att det kommer ta ett tag det här. Jag hittar inte ens alla flikar som jag är van att hitta om man har andra versioner...etc


♥ Skriva upp 5 olika företag som jag vill ha med att göra, jo i tanken har jag dem ganska klart √

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0