Check!

Jag är så seg med alla uppgifter som jag har vilande på mina axlar.
Ska träffa coach imorgon har en hel del att ta itu med.
Varför, varför skjuter JAG upp saker och ting??

♥ Ringt trafikskola, japp jag hann tom gå handledarutb. så det får väl överväga alla andra uppgifter ;)!

Ringt stadshuset

♥ Ringt ett företag som jag sen...

♥...ska maila min CV, som...

♥...jag först måste ändra lite i

Läsa på ams hemsida angående om praktik, gör det efter detta inlägg.

♥ Skriva upp 5 olika företag som jag vill ha med att göra

♥ Ringt Ica (det nr som jag har)...the number you have dialed is not...prova igen lite senare så halvt om halvt check .

♥ Följa skivor som jag lånat Lär själv Microsoft etc. Dem ska fö vara inlämnade imorgon när vi träffas :o.
Hade jag satt igång med dem på en gång så hade jag upptäckt att med denna bärbara så kan jag inte göra dem uppgifter som jag får för att just lära mig. Massa jädrans produktnycklar och skit som behövs för att ens göra vissa saker. Tack för den!!


Återkommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0