Ett första utkast...



Jaha då var det en ny mapp som jag ska "plugga" :), men denna gång handlar det om me, myself and I.
Det gick bra idag! Jag var trots allt inte så nervös...men spänd på ett sätt och jag har världens huvudvärk för tillfället :(.
Jag fick besök idag av en god vän, hon har haft fullt upp och jag har haft fullt upp så vi har inte pratats vid på väldigt länge. Men fast än vi inte har setts på ett tag så har vi tusen och åter tusen saker att prata om väldigt trevligt :).
Jag har några uppgifter inför imorgon (egentligen skulle jag göra en del idag ops...), samtal som ska ringas och olika andra saker som måste fixas.
Det är nu jag ska ta fram en to do lista "att göra idag"...högst upp på den listan bör jag skriva det som jag drar mig mest för att göra för då får man bortgjort det...det brukar ha en tendens till att bli kvar till sist/ att man inte alls gör den punkten. Det här var en grej som vi tog upp på starta eget kurs så lite har jag lärt mig ;).

Nu ska jag linda runt en varm vetekudde runt huvudet och bara slappna av.

Ta hand om varandra! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0