Genom att göra får du saker att hända!

Jag har varit hos coachen idag :).
Eller hon som jag var till först är på semester så fick tillgång till en annan.
Vore synd om jag hade måsta vänta 3 veckor på min egna personliga utveckling :).
Jag har ett gäng uppgifter att ta i tu med för att komnma vidare här i livet.
Genom att göra får du saker att hända! Shit jag som har väntat på att allt ska komma till mig ;).

Strumpan har fått vaccination idag, tyckte att jag också som mor kunde få en spruta men det gick inte för sig, ändå var det tomt på folk efter oss. Dem har säkert tagit fram som dem lika gärna kunde ge till mig med.
En del ger dem till som är med sina barn sa hon, men jag var väl inte en av dem där "en del" tydligen.
När jag passera reception så stod det att vaccinet slut, ingen vaccinering v 47. Får la vänta :)!

Nästa steg här i livet är att vi ska på introduktionsutbildning på körskolan.
Min sambo ska få äran att bli min handledare när jag ska återuppta det här med licensen för att köra bil :).
Jag var sååå nära till att ta körkortet men det sket...var en väldigt stressad/ohållbar situation med separation och flytt etc gick inte samtidigt att plugga det då. Visst är jag ursäktad ;).
Jag skrev teoriprovet - klara det, jag tog ett x antal lektioner 10-12 st och var inte långt ifrån en uppkörning när jag bodde söderut. Men sen föll jag på mållinjen typ. Jag har lagt det på hyllan ett tag kan man säga.
Så nu ska jag prova igen.
Tänk vad det lönar sig att gå till en coach :P! Dem kan inte ge körkort men dem verkar ju peppa en att göra något.

Genom att göra får du saker att hända!

Summa kardemumma. Teoriprovet som jag skrivit har gått ut så måste plugga för att skriva ett nytt. Mitt körkortstillstånd har gått ut och när man nuförtiden ansöker om "lämpeln" måste man gå en utbildning om man ska övningsköra privat. 

Så kvällen väntar med en 4 timmar lång utbildning elev-handledare :)!!

Hoppas ni har det bra allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0