Trött...

Klockan är nu 01.44 och jag har ännu inte lagt mig.
Jag sitter och gör julkort!
Varför just idag? Nu?
Min kära mor ska och iväg till stugan då tänkte jag passa på att skicka med så att hon får sälja till alla hottentottar som hon träffar ;)
Jag tycker om att pyssla men såhär sent är lite på tok för avigt. Jag ser på korten när jag har suttit ett tag dem första korten ser snyggare ut och ju längre tiden går och gnistan tryter då är det dags att ge upp.
Nå väl jag ska snart lägga mig, sköööönt.

Sover ni gott nu allihopa?! :) hoppas det. Ta hand om er sen då ;)!
Kram!




Mobilen har lagt sig för länge sen ser jag, lite suddiga blev bilderna.
Jag som också hade lite grus i ögonen då jag inte såg hur bilden blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0