Hallå!!

Hej hej!!

Jag har inte ont i min `trampdyna´/häl/fot någe mer :). Verkade hjälpa att byta skor. På tal om skor så har jag inga vinterskor :(...upptäckte hur otroligt halt det var med dem skor jag har eller är det halt ute :P?!
Det finns kängor som jag haft då det varit riktigt kallt eller mycket snö.
Kängor i strl 40-41. Kan säga att det är en konst att gå i för stora skor, tur att jag inte vistas så mycket bland folk ;).
Jag har några päls-kängor som kanske är "ute" men dragkedjan har gått sönder ändå så det skiter sig med dem också. Jag får hitta på något!?
Synd att jag inte är mer brydd om vad man bör ha på sig för då kanske jag hade haft några riktigt snygga vinterskor...fast snön/vintern har ju inte kommit på allvar än så jag klarar mig.
Och det var ju det där med pengar...
Jag vet en som är överlycklig att vi inte har så mycket just nu.
Våran fyrbenta vän här hemma!!
Vi har inte köpt någon ny hund-foder-säck ännu så han får äta det som vi äter.
En del ger vanlig mat till deras hundar hela tiden, men vi brukar vara lite försiktiga med det...men nu är han tokglad, så länge magen hans klarar det så ;).







Jag vill trots brist på det ena och det tredje få iordning här hemma.
Det gör man billigast genom att rota i förråd, någons vind eller besöker en loppis som man själv borde ha!!
Och så använder man målarfärgen som alla har på lager hemma ;).


Billigt, bra och fint på balkongen!!
En trähylla på loppis för 15kr = måla om =vitt, vitt, vitt!
En zinkhink från förråd och en dammig plastblomma från vinden...som har betalt sig för länge sen.
En lykta från ikea...IKEA= billiga saker som du inte visste att du behövde men som du köper ändå :)
En tavla från loppis för 10kr...Loppis = billiga saker som du behöver men våndas över priset.

Hoppas alla haft en trevlig helg...puss puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0