Go kväll!

Imorgon efter jag fört strumpan till dagis tänkte jag ta en lång ordentlig promenad, känns som att jag har tappat lite gnistan med allt här i livet,
men det ska ändras på.
Jag ska ju få hjälp via en jobbcoach framöver vad sägs om:

Ett gemensamt mål – där Du så snart som möjligt hittar ditt nästa steg i livet!!

  • Personlig träff (information, inventering nuläge, behov etc.)
  • Personlig handlingsplan.
  • Coachingsamtal, övningar, uppgifter och uppföljningar – utifrån den personliga handlingsplanen.

För alla er som undrar hur det går med Ljunggården!
"Ljunggården"=nya äldreboendet vart totala investeringen uppgår till mer än 90 miljoner kronor och är även ett av Kirunas största byggprojekt det senaste årtiondet.
Dem har väl inte satt något namn men vi kan kalla det Ljunggården.


Gjutning av grundplatta (servicehuset) i full gång...


Senare samma dag färdiggjuten platta servicehus.
Ett företag söder ifrån som gjorde detta jobb,
som annars skulle ta en vecka för gubbarna som har hand om projektet.
Dem ligger kanske efter med sitt bygge!?



Godnatt allihopa!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0