Halloj!!

Idag har jag varit duktig...jag har tränat :). Skulle tvätta kläder men tränade istället :).
Annars idag har vi inte gjort något speciellt. Donat lite här hemma.
Strumpan har i vanlig ordning röjt ut allt som hon har i sitt rum, ut i resten av lägenheten. Är det då man som förälder ska säga nej eller hur är det ;).
Nämen hon plockar ju undan efter sig, och det är väl egentligen inte så farligt. Gör bara sådär lagom ont att trampa på diverse små pinaler.
Vi ska iväg på middag snart sen ska vi föra strumpan till mamma och pappa för att sen lyssna på lite musik :).
Får se om vi hamna nånstans efter det, jag menar det är inte ofta som vi är ute i farten då måste man ju passa på när man ändå är det :).
Fast det är ju inte som "förr i tiden" när man visste vart det var party ;)...nu måste man väl försöka bjuda in sig till någon eller så. Vi ser ju vad som händer.

Jag har sökt efter bilder på alla miljoner cd:n som jag sparat bilder på. Skulle hitta en bild då jag är blond. Har som lite sug att blondera mig men jag kommer inte ihåg när jag sist var det :-O. Dem enda bilder jag hitta var när jag var liten som blond, men är man det egentligen så borde man väl passa i det. Bara lite ovant kanske.

Hitta lite bilder på motivmålningar som jag gjort.
I strumpans rum som hon hade då vi bodde söderut samt i min systers gossars rum.
Har bilder på pippi-målning som jag gjorde i andra lägenheten men dem bilderna är på andra datorn, som vi ännu inte har gjort något med.








Bilder: Privat


Ha en bra kväll, ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0