Hej!

Dagen idag har varit si så där. Jag skulle träna på morgonen men vaktmästaren höll på att laga träningsmaskinen. Här har jag bokat tid och laddat för att träna så kommer man dit och det var "upptaget". Han kunde ju har väntat med att laga tills det blev ledigt, vilket det var resten av dagen. Det finns flera olika maskiner så jag var inte beroende av den maskinen som han just lagade.
Lagom arg tog jag mig på en lång promenad. Skönt? Inte ett dugg, lagom genomblöta fötter då jag inte lyckats ordna mig ett par vinterskor.
Allt känns verkligen skit för tillfället.
Det blir inte bättre när man får höra alla moralpredikningar om att man ska göra si och inte så. Varför man gjort så och inte si. I det läget som är just nu så vill man inte bli uppläxad vad man gjort för fel etc och att man inte har jobb att man är dålig människa helt enkelt. Ska det vara så jävla svårt att vara positiv!! F-n man blir ju gråhårig att få höra allt skit...

Ta hand om varandra! Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0