Senaste fotot...Totalt: 1002

Tja!

Min sambo säger att jag borde tömma/rensa bilder som jag har i mobilen.
Totalt: 1002 st :P, men det blir mycket när man bloggar.
För att få bästa bilden som går att få med mobilkamera så tar jag ett gäng innan jag är nöjd...så det blir rätt många!!
Jag ska sakta men säkert rensa i röran här hemma, det svåra är vad som ska sparas och vad som ska slängas. Och det dyker upp så många minnen som är förknippade med diverse föremål, så det är känslomässigt skitjobbigt ibland.
Det får ta den tid det tar men känns som att allt bara samlas på hög här hemma vare sig det är tvätt, disk eller rent ut sagt massa skräp!!

Jag har varit i kontakt med människorna som har hand om vikarier etc. Jag ringde imorse och hon skulle återkomma senare men hon har ännu inte ringt...vad gör man...?!


Damen som sparar på allt = jag ;). Hittade vykort som jag fått av min bästa vän!
Ja när man yngre och hade bästa vänner ni vet :)!!

Till en vän

Du är samtliga färger på livets palett
och när något känns fel vänder du det rätt.

Du kan sången och texten i all min musik
och för mig är du alltid speciell och unik.

Du har blivit en vän jag kan lita på
den som gärna är kvar när de andra vill gå.

Jag önskar dig enbart lycka i livet
och ber dig att inte ta allting för givet.
Men en sak är säker, det lovar jag dig
att alltid ska DU vara vännen för mig...

Ta hand om varandra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0