Vänsterhänt!!

Hm, hinner inte blogga, hinner inte handla, hinner inte osv.
Återigen hur f-n ska man hinna med allt om man startar företag?!
Jag kämpar på men ibland känns det som att jag sitter i "fel lokal"...
men det är bara att köra på.
Vad har jag att förlora på att gå den här utbildningen??
Förutom tiden man lägger ner, tankar som man inte kan koppla bort, mardrömmar som heter duga. Nu låter allt negativt men det är rätt tufft faktiskt. Man går igenom en sak ena dag och nästa dag ska man förutom att reflektera över det skriva och omformulera det hela i syn från sitt egna framtida företag.
Redovisning, redovisning, redovisning!!!

Är vänsterhänta smartare än högerhänta??
Har upptäck då jag har kikat på individerna i gruppen ;), att väldigt många är vänsterhänta?!
En av utbildningsansvariga presenterade sig som vänsterhänt etc kommer inte ihåg ur vilket sammanhang men iaf.
Och var och varannan är vänsterhänt i gruppen. Men det kanske är mer vanligt eller så är det inte lika utpekande. Kommer bara ihåg då det fanns en kille i klassen i grundskola hur jädrans mkt han blev retad för det...mest av dem andra killarna. Summasumarum jag tror stenhårt på att vänsterhänta är smartare!! Nämen det finns väl forskningar etc om att dem är mer lagd åt det kreaktiva hållet osv???

Bloggar mer vid tillfälle, ska bara äta sen "plugga"....puss och kram!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0