Hej!

Ska börja lite försiktigt med att det stundtals är skönt att vara hemma! Borta bra men hemma bäst, men varför är det så egentligen? För det är ju så himla massa måsten när man kommer hem. Eller är det man själv som skapar alla måsten.

Men alla måsten är väl inte mitt fel?

*Jag var till arbetsförmedlingen i måndags, dit var jag tvungen att gå om jag hädanefter ska ha någon ersättning.
Under 3 veckor har jag inte varit inskriven på arbetsförmedlingen och därmed får jag inga pengar i oktober månad. Men vad kan jag göra, det var som skönt att vara borta ett tag från alla såna MÅSTEN. Och jag menar hade jag varit inskriven och arbetsför under dessa veckor då hade jag ju inte kunnat vara med till byn som jag nu kunde men smällen kommer ju sen ;).

*Är bjudna på dop på lördag. "Måste" hitta kläder att ha på, kan ju inte lika gärna gå naken :-o. "Måste" köpa en present ja tom 2st då det är twins, kan ju inte lika gärna komma tomhänta.

*Måste fixa med alla miljoner papper som ska skickas till a-kassan, kan ju inte lika gärna vara utan ersättning.

Hm...jag måste hitta ett x antal måsten som jag själv inte har skapat för då väger det upp mot allt som kommer nu...


Håller på att spackla ute på balkongen :-O, ska sätta in före och efter bilder sen det var tvungen till att göras ;). 



Betsar trall som ska vara ute på balkong, är väggarna fina så måste ju golvet vara fräscht och det var jätte smutsigt under trallen så då var jag "tvungen" till att städa balkongen :).


Har rivit tapet i vardagsrum och det var så mörk och ful färg nu när vi har bytt lägenhet så det var verkligen tvungen till att tapetsera om ;)...måste börja spackla och greja.


Tv:n har fått flytta in i sovrummet tills vi blir klar med vardagsrummet.
Och det är väl tur att pigan kan få starta dagen med vakna med the voice of hip hop and RnB.


Så en liten inblick i allt som jag pysslar med. Varför inte göra en sak i taget? Nämen pigan är inte funtad så ;), allt på en gång och helst ska det vara klart innan man ens börjat med det som ska göras.
Egentligen är väl andra saker mera måsten än det jag nyligt rabblat upp...

*Bör handla mat.
*Bör städa, hunden, djuret kaluffsen släpper enormt mycket päls nu.
*Bör motionera och tänka allt hälsosamt som man ska göra om man vill ska bli modell :P.
*Bör vara mer sällskaplig med sina nära och kära.

Well well jag håller er uppdaterade, för innan måndag BÖR jag vara klar med det mesta.
Ska börja med lite andra grejer, sånt där som är bra för ens karriär ;).

Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0