Klokt tänk!!



Mina affirmationskort är slut :(...alltså själv tar jag en ny för varje dag
men för er kära vänner så kan ni det här nu ;).
Du är vacker, bra, positiv, underbar alldeles alldeles....PERFEKT!
Hm, jag ska börja med några kloka tänkvärda ord fast kanske inte lägger upp
fina bilder för det har jag inte så mkt om jag inte fjäskar till mig ett gäng ;)...
Ska hitta mina böcker vart jag har dessa citat etc, kanske går att göra ngt
via bloggen utan att göra ngt??
Men jag menar det går väl och hitta på själv också det är väl inte så svårt:

"Det blir mörkt när man släcker lampan"...
eller
"Den som går utan kläder är naken"...

Thi hi, lovar jag ska hitta lite vettigare kloka saker man kan ju bara undra
vad jag tänker på med dem orden ;P.
Ska blogga mer till helgen är såååå trött. Jag har ju börjat "jobba" lite mer på dagarna.
Har fått en sysselsättning på ett ställe...skriver mer sen som sagt.

Puss och kram ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0