Ska basta!!!

Så var det fredag igen!
Håller som bäst på att packa vi ska åka till kaosojärvi som tösen säger :).
Jag har jobbat idag, alltså jag har gjort samma sak som jag gjort dem två senaste veckorna men idag har jag fått lön för det också ;), blir rätt så tomt i plånboken då man bara har stämplingen att leva på.
Gött att veta att man har sommaren att jobba, inte allt för kul då alla andra har semester men vad att göra? Jag är inte tät...
Ska avrunda här måste hinna med allt. Vi ska handla också innan vi far.
Kanske hinner med en bastu ikväll, annars imorgon. Me like!
Så jävla skönt att basta :).



Hoppas ni alla får en underbar valborg vad ni än gör, jobbar, myser, festar you name it!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0