Tja!

Oj vad länge sen som jag bloggade ur det verkliga livet.
Dessa affirmationer i all ära men lite kuligt ska jag väl kunna få ihop.
Förreseten har slut på fina bilder eller fina och fina men det är kul att slänga in en bild som man blir glad av.
Fast mina mobil-dålig-kvalité-bilder är inte helt fel men det finns dem som gör det bättre :).
Har kommit på att det är rätt så bra att blogga. När man börjar komma upp i åren ;) så glömmer man så lätt och då är det bra om man kan gå tillbaka och läsa vad man gjort.
Så allt för långt uppehåll undviks helst!
Min far har hunnit fylla år, min syster och hennes familj har varit upp, det har varit påsk, pigan har haft påsklov, vi har åkt skoter, pimplat, varit ute hela dagarna, jag har träffat en chef på ett ställe, varit med nära och kära, ätit massor av godis, god mat, åkt mera skoter etc...
Shit, hade jag bloggat varje dag så hade ni fått läsa mer detaljerat hur dagarna sett ut men såhär i efterhand så kan jag bara säga helt underbart har det varit!!
Då sötis kom till dagis imorse så nämnde hon allt vad hon gjort och hon rabbla upp precis allt i en mening ;).
-Jag har denna jacka på: för min overall luktar skoter och vi har pimplat och maggotsen var röd, grön, gul och när NN körde så körde han jättefort, och mina kusiner har lekt med mig, jag har fått påskägg och mkt godis osv.
Undra om förskolepersonalen har skavsår i öronen allt för ofta?! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0