Åh, det var skönt! Skönt att duscha :)....

Åh, det var skönt! Skönt att duscha :). Jag är sjukt trött och har massa saker att göra men orkar inte lyfta ett finger. Storstädandet på jobbet tar kål på en ;). Tänk er själv att under 8 timmar om dagen aktivt. Dammtorka, moppa, köra maskin, ta ut saker, lyfta in saker, upp på stegen ner för stegen, krypa under bord, stå på knä och skrubba, skrubba, skrubba. . .det tar på en. Annars då? Det blev ca 7L blåbär. Jag gav 1L till min kusin i present :) och en liter till mor. Ja sötis fick 25kr för det :). Mina underbara kilon då. . .har väl gått 2v ? sen jag tänkte att nu jävlar. Vågen står på 82.5 och sista veckan har jag faktiskt inte brytt mig om mina underbara kilon. Nu ska jag dricka te och bara vara. Ha det bra, tack för att ni finns. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0