♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥Vila i frid, kära älskade morbror ♥


Gråt inte för att jag är död -Barbro Lindgren:


Gråt inte för att jag är död

jag finns inom dej alltid

Du har min röst

den finns i dej

den kan du höra

när du vill

Du har mitt ansikte

min kropp

Jag finns i dej

Du kan ta fram mej

när du vill

Allt som finns kvar

av mej

är inom dej

Så vi är jämt tillsammans

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Igår 2 Augusti 2010 fick vi ett så tragiskt besked,

att du inte längre finns bland oss.

Kära underbara älskade

den bästa varma och goaste morbror man kan tänka sig.

Det är helt overkligt, ofattbart, orättvist...

det finns så många ord att känna

samtidigt som att det inte alls går att beskriva med ord.

Att livet kan ta sådana oväntade vändningar,

så hemskt att det gör ont dag som natt.

Du finns bland oss hela tiden och kommer alltid att göra

men just nu känns det så overkligt...

♥Vila i frid, kära älskade morbror ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0