Åh hallå

Jag inte mår så bra, ni må bra? Jag inte.
Varför du inte må bra?
Ha ha jag har kollat en film -farsan.
Jo vi är lite sena. Typ alla andra verkar ha kollat den för länge sen eller nått.
Den vara sådär rolig iaf =D.

Ja ja jag orkar faktiskt inte skriva sådär jippiiijo jippiii jey.
Varför du inte mår bra?
Jag har tackat ja till ett jobb som jag ska prova IMORGON.
Jag fattar inte varför jag utsätter mig för sådant som jag verkligen inte vill,
men måste. Hur sunt är det på en skala egentligen?
Har gått å varit nervös i typ hundra år (känns som det)
nästintill paralyserad helt borta, nervös, i min egna lilla värld.
Fy fan...bara för att jag ska göra något som jag inte känner för.
Har kommit på om jag ska utsättas för saker så ska det ske
pronto pronto på en gång. Ingen betänketid ingen tid för nervositet
det ska ske här och nu. Annars är det inte sunt för mig.
Ja då vet ni hur mår jag =P

...to be continued!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0