Tja!

Förhoppningsvis klarar sig sötis utan att få vattkoppor
den som var hos henne fick på onsdagen utslag.
Nå inget att göra åt.
Bra att hon gör bort det men kanske mindre bra denna tid på året :(.
Har vart hemma idag med sötis. Skönt!
Har gjort så lite som möjligt.
Igår var jag på lassa å jobba, dem hade dukat fint med jullunch åh saknar gänget ♥
Man var lite förvirrad att jobba där...är van med byggstäd.
Jag gick liksom å sökte efter vart smutsen var...ha ha men det kanske ska vara kliniskt rent
av en anledning men som sagt det var en snurrig dag =P.
Nu ska jag plocka lite här hemma snart slutar sambon å då ska vi äta kåldolmar.
Jomen eller hur PIZZZZZAAAAAAA ska hamna i min  söta mage =D

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0