Tjaba!

Phu man känner att man lever å julen gick poff så fort.
Alltså det är myspys hemma ändå, sambon ledig dotter hemma
å det känns ändå juligt men när man jobbar så blir det väl inte på samma sätt.
Fast jag unnar er som är lediga den bästa tänkbara ledighet man kan ha. Myspys ♥
Igår provade jag att vara på ett nytt ställe, när det gäller sekretess och tystnadsplikt
och allt vad det innebär så kan jag väl bryta det nu...håll i er
Skämtåsido. Men det är ett jobb åt kommunen som stödperson.
Kan säga att dagarna är olika från dag till dag och man vet aldrig vad som väntar en.
Igår och idag var ändå bra dagar *tur*. Men får se hur det känns och vad som sker.
Om jag pratar utifrån mig så känner jag mig riktigt kluven i hur jag känner det.
Fast man ska väl inte kasta in handduken på en gång!?
Ska dit imorgon, samt på torsdag.
Mitt andra jobb då, ja det rullar på jag trivs och det hade räckt med det men då jag
tackat ja till detta så måste jag ju göra det.

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0