Året som gick 2010!!!

JANUARI


Det var något med självkänsla som jag skulle pränta in i mig

Kom ihåg!

Ingen är perfekt – det viktiga är inte att vi aldrig gör fel, utan att när vi har gjort fel ställer till rätta så fort vi kan, och att vi förlåter oss själva för att vi inte är perfekta.



Sen var det en hel del Willy Clay Band men det funkar fortfarande.
Jo jag skulle hinna bli snygg till beach 2010!
Januari var faktiskt bra för jag gick hos coach, jag fick olika uppdrag,
jag jobbade med mig själv, åsså började jag FACEBOOKA.
Alltså jag skapade en användare då jag bodde i Ö-vik men gjorde inget då,
men året började bra =P.

FEBRUARI

Mera träning jiiipiiii verka som att jag å stegräknaren blev bra vänner.
Men alltid detta med mat, tjockis, stor klump...visst kan vi det här nu?!
Åhh solen jag såg solen jag blev glad =D.
WCB var med på ett hörn ;)
Jag sökte jobb, å lite mera jobb men det sket sig :(

MARS

Affirmationskorten hittade hem till mig.
Dem är bra det gäller bara att ta till sig allt som står för dagen.
Jag lovar nästa år är det slut med massa "vad dålig jag är",
jag ska ta till mig av alla kort å allt som kommer till mig.
Om man tar till sig hela mars månad så låter det så underbart,
positivt och perfekt.
♥ The secret ♥

APRIL

Kloka ord.
Bastu
Fina jag!
Mer affirmationer ♥
Sysselsättning a´la lassa!
VÅREN!!!

MAJ

Öl + Bastu
Lassa-jobb
Gumman som åkte hiss =D
:(
:)
Sötnöts födelsedag ♥
Tjejparty med rockabilly touch!

JUNI

Ledsen, glad, tränad, lycklig, festa...festa...festa.
Träffa folk =D
Börjar acceptera mig som städerska =P
BRÖLLOP!!!!!!!!!!!!!
Skellefteåtripp ♥

JULI

Kiruna festival = umgås med mina/våra älskade NÄRA ♥
Bilder, bilder, bilder.
Jag tycker fortfarande om grodor =P
Banta, bli "smal å snygg tänk" igen...ovanligt sorry!

AUGUSTI

Paret skulle just gå till sängs när mannen fick se frun smörja in sina bröst med en salva. -vad håller du på med? -jag har varit missnöjd med storleken på mina bröst länge nu. Men den här salvan tycks inte heller hjälpa. -vänta ett ögonblick! Han gick till badrummet och kom tillbaka med en toalettrulle och började att torka hennes bröst med toapapper. -vad gör du? -jag tänkte att du har ju torkat arslet med toapapper i många år och se så stort det blivit. :-D

Igår 2 Augusti 2010 fick vi ett så tragiskt besked,

att du inte längre finns bland oss.

Kära underbara älskade

den bästa varma och goaste morbror man kan tänka sig.

Det är helt overkligt, ofattbart, orättvist...

det finns så många ord att känna

samtidigt som att det inte alls går att beskriva med ord.

Att livet kan ta sådana oväntade vändningar,

så hemskt att det gör ont dag som natt.

Du finns bland oss hela tiden och kommer alltid att göra

men just nu känns det så overkligt...

♥Vila i frid, kära älskade morbror ♥



SEPTEMBER

Hälge!
Kai ♥♥♥
Dagens jag!
Begravning
Ännu mer Kai ♥♥♥

OKTOBER

Party
Glad
Jobb
Glad
Kai
Glad
Jag
Glad
Vinter
Längtar
=D

NOVEMBER

Nya möjligheter!
Träna -stegräknaren!
God mat =D
Ännu mer jobb nya möjligheter!
♥ DYRGRIP *älskar* ♥

DECEMBER

Jobba
Juletider
Tomten
Julklapp

Baka
Äta
Baka
GODIS
Nostalgi
Saknar
*Älskar livet*

Gott slut och gott nytt år alla goa,
visst följer ni med mig nästa år igen?!
PÖSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0