Willy Clay Band - svensktoppen!

WCB med låten mighty good time hamna på 8:e (191 poäng) plats på svensktoppen!!
Annars så gör jag inte så mycket. Har diskat undan disken från igår då vi bjöd på mat till nära och kära.
Det blidde älgköttsoppa och blåbärspaj till efterrätt!! Gästerna blev nöjda och glada.
Jag ska göra så lite som möjligt idag. Bara chilla och ta det lungt :)! Funderar starkt på att genomgå en detoxkur!?
Det har blivit för mkt av det goda, känner mig trött och allmänt phu!
Jag följde en sån kur en gång, inte slaviskt kanske bytte ut alger mot morötter eller nått men i övrigt upplägget och tänket.
Kommer ihåg att det var rätt så tufft med huvudvärk osv nåja jag får se...kanske skjuter på det till nästa vecka?!

Ha en underbar söndag!!
Ta hand om er själva och varandra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0