Hallå!


Bild: Privat

Börjar med att lägga upp en fin bild som jag fotade på våran balkong igår.
Den kanske gör en glad, då energin har försvunnit iväg.
Vi har iaf inga mer uppgifter på uppdraget vi hade, så åter till ruta ett
att göra dessa förbenade uppgifter som jag blir coachad till.
Just för tillfället känns det bittert.
Men det är bara för att det är sååååå mycket som jag behöver göra
och jag blir bara nedstämd då jag inte kommer någon vart.
Kan jag inte bara just idag och ngr dagar få ha en coach som håller på med massa mambojambo
en coach som bara är coach för att få in pengar av staten.
Som ger en uppgift i månaden och den bestående av så lite som möjligt.
Usch nu går det ut över allt och alla men så känns det idag...

Ha en bra dag, ta hand om varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0