Tisdag 19 januari!



Pigan har tränat idag! :)
Vi avslutade dagen med en promenad också, inte jättelångt men det lilla räknas väl.
Jag har tokmycket som jag behöver rensa hjärnan med och då kan det vara skönt att "dela med sig" men just nu är jag sååå trött.
Jag ska börja dagen med att träna imorgon...skönt!
Har buntat ihop 2009 års räkningar, får man skicka dem någonstans för att få tillbaka alla pengar som man sätter på allt ?? :)
Telia grattis ni får in flera tusen varje år av mitt hushåll. Sjukt när man räknar ihop allt på ett helt år vilket jag var tvungen att göra, kan säga att vi hade nästan kunnat köpa en ny bil varje år om man inte hade haft alla dessa räkningar. Men så kul ska vi väl inte ha det ;), klart att man måste betala hyra, bil, tv, telefoni, försäkringar etc etc.
Hade som underlättat om man var rik som ett troll eller att man kanske ska tänka en, två och tre ggr om man verkligen behöver en säng att sova i ;) ;).

Natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0