Förlåt för mitt dåliga uppdaterande. M...

Förlåt för mitt dåliga uppdaterande. Men skyller på att det har varit festival :). Känns så vemodigt och sorgligt att det är över. Kanske nu inte så illa men hela stan blir levande då det vankas festival. Torsdag blev rätt så lugn jag jobba ju fredag så. Sen fredag blev det partyfest, ja och lördag oxå. Blev en lyckad helg. Jag är nu sugen på piteå dansar och ler :). Fast kanske lite roligare än att bara jag och sambon åker och sen var det pengar pengar pengar. Vi ska till pajala i helg iaf. Marknad och stugvistelse. Skönt! I övrigt så städar jag vidare på lassa. Skönt jobb men man känner sig så jävla liten, dålig och inget värt. Vad ska jag bli när jag blir stor? Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0