Halvlek =)

05.00: Startade dagen med havregrynsgröt, med socker och mjölk
Gröten växer ännu mer i munnen om jag skippar socker
får se om jag tar fram bär i god tid då kanske jag skippar sockret ;).

Promenerade till jobbet med träningskläder såg riktigt sportig ut.

Jobba på som vanligt...

08.15 Proteinpulver

Jobba på som vanligt...

11.00 Var tvungen till att äta en banan magen kurra.

Slutade 12 promenera en sväng innan hämtning av dyrgrip.
Stegen står på 10195...jag återkommer med mitt liv.

......................................................................................................................


Det blev lite avbrott i matchen ;P.
Jag menar det är ju fredagsmys...
Återkommer imorgon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0