Om någon frågar mig vad jag gjorde till ...

Om någon frågar mig vad jag gjorde till midsommar tex. Midsommar i år som var för typ 3 v sen. . .så kommer jag inte ihåg det. Jag blev helt ställd och försökte slingra mig undan tills jag kom på svaret vad sjutton jag gjorde för 3 v sen. Det har hänt fler ggr då någon har frågat något klockrent, självklart som man bör komma ihåg. . .skraj blir jag över mig själv när jag inte kommer ihåg. Fan jag är inte gammal och glömsk eller tydligen är jag det. Eller är det stress? Stressen över vad som händer i livet med jobb etc. Att jag har jobb nu är jag inte lugn över svisch säger det så har alla veckor gått. Fan vad skönt det hade varit att ha ett jobb, varför inte ett städjobb eller liknande. Som får dagarna att gå och man får in pengar :). Lättförtjänta pengar till mig tack! I helg har vi varit på marknad och stugvistelse såå skönt. Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0