Måndag snart avklarad



Jag har förutom jobbat idag, tränat, solat solarium, lagat och ätit god mat etc.
Ska snart krypa under täcket, jag behöver sömn :)!
Har kommit på att jag tycker att måndagar är ganska sköna...
dem flesta klagar på att usch, och det är segt oj vad trött man är...måndag måndag måndag.
Jag tycker att det är helt underbart, början på en ny vecka och det kan bli sådär perfekt.
Man lägger liksom ribban på det som komma skall.
Me like!
Visst kan ni dem tio budorden ;)
9. Du ska inte vittna falskt mot din medmänniska.
fast man kan göra om den till...
9.Du ska inte bära falska wienerbröd ;P

Ha ha ha pigan är trött.
En annan sak som jag kommit på hur jag ska vara lite ond med läkarna.
Om dem trampar på mig som städerska och vi är inget värda etc...
då ska jag skippa att fylla på toa-papper nästa gång det är slut...ha ha
då kanske dem inser att vi har en rätt så viktig mening i livet ;)

Ha det bäst.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0