Godis godis godis...




Svenskarna äter 17 kilo godis per person och år...och det är mest till påsk.
Ja vi har hört det där men vad gör man det är ju såååå gott precis som ett knark,
alltså jag har inte knarkat men just beroendet är väl i liknelse att man lätt fastnar.
Först kan jag skriva lite om min träning då väger det jämt upp att jag sen skriver
om godis tänkte jag.
Jag har nämnt nångång att då jag slutar tjata om det här med antal steg,
om och vad jag har tränat så har det blivit en självklarhet i mitt liv då ska jag inte
blogga mer om det.
Bara för att jag inte har bloggat om det den sista tiden beror INTE på att det har
blivit en del av vardagen att träningen längre inte är en surdeg etc.
Utan det beror helt ärligt på att jag inte har tränat på skitlänge!
Får jag komma med alla ursäkter, varför inte?
Sötnöt har varit sjuk, jag själv har varit nere mkt att göra på alla plan...
hm det där lät väl som godtagbara skäl ;).
Nämen usch ryck upp dig för f*n ta dig i kragen...:) jag försöker så återkommer jag med det.
Nu över till godis...igen :)
Tro ja de att vi äter mycket till påsk med alla ägg som ska köpas hit och dit,
alltså det är helt frivilligt att köpa men det är ju såååå gott.
När man läser i varje veckoblad vad butikerna har för extra-priser.
Jo det är på godis billigt billigt, alltså det är helt frivilligt att köpa men det är ju såååå gott.
Och sen om godispåsarna över påsk nästan är större än jag vet inte vad ja då luras man ju att köpa mer,
alltså det är helt frivilligt att köpa men det är ju såååå gott :).
Men allvarligt jag tjuvbörjade äta lite påskgodis idag och jisses vilken stor påse.
Det gick inte att gå till kassan och lägga upp ETT-litet-crispigt-choklad-ägg som jag egentligen bara ville ha.
Och det vore pinsamt att sätta ETT ägg i en sån stor påse så det var bara till att plocka.
Många ägg blev det men det gör ingenting,
det var såååå gott :D!!!

Ska inte ta åt mig äran för "ändrat utseende" här i bloggen för det är inte jag som gjort det :).
Så tusen tack kära du :) och se till att skaffa fb nu ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0