Pöss!




Har varit och handlat idag, har även ätit såå gott :) Me like!
Gravlaxsallad...enkelt fräscht och alldeles alldeles underbart ljuvligt.
Gravad lax, päron, tomat, ost, sallad...ev lite citronpeppar.
Undra när man ska inviga grillen, känns som att bara för att trotsa vädret
så ska man börja sommaren redan nu. Och vad gör man inte hela somrarna
om inte grillar, äter grillat, grillar igen, umgås vid grillen, inhandlar grillat, bjuder på grillat
ja ni hajjar.
Gah, jag har skitont i ryggen...massage någon ;) kanske har råd nångång att regelbundet besöka en som knäcker, böjer, vrider och vänder.
Var en gång när jag bodde i götet till en naprapat och han förklara hur ryggen är...
tredje kotan uppifrån osv ;). Att det var av det som jag oftast har ont i huvudet också.
Sen det här med zonterapi (när man hittar olika zoner under fötterna) man kan ju typ hitta en punkt och konstatera jaha du har ont i höger arm.
Nästintill är det väl så att man kan komma fram till alla olika störningar.
Jag behöver alltså ett par dyr dyra tofflor/skor till jobbet, foppatoffeln i all ära men golven på lassa är så hårda.
Någon som vill bidra ;P.
Nu ska jag snart lägga mig, skönt!

Hoppas vi ses imorgon ;), ta hand om varandra ♥
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0