Svettis och tandvård!



Kom hem från en promenad med kära kusinvitamin.
Det är jävligt skönt efteråt men det jobbiga är att ta sig iväg.
Tänka sig att det går att hitta en massa bra ursäkter för sånt här ;).
Men hon är stenhård min bästis :)...nå här är bildbevis på hur mkt jag svettas,
kanske inte så fräscht men så är det :).
Jävligt skönt att svettas då man väl promenerar/tränar,
men det sjuka är att jag alltid svettas så mkt :(.




Denna vecka har jag fått jobba/vikariera för en...tandläkare ;),
nå nä jag har blivit en hygientekniker/lokalvårdare/städerska.
Den jag jobbar för har bla ftv som område känns faktiskt kul.
Dockan skrämmer slag på mig varje gång jag ska in i det förrådet och städa ;).

Over and out jag ska ju snart nanna ;)!
P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0