God morgon världen!

Hej!
Jag jobbar, jag äter, jag skiter, jag sover men framförallt
JAG LEVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Shit vad tiden rusar fram knappt att man hinner stanna upp å inse vad det är för dag,
bara att "ånga på".
Planera maten, ordna allt med fröken. Badis nä gympapåse eller var det badis (sambon som för jag vet ju inte vad det står i kalendern =P.
Hund ja just ja vi har hund också. Hans mat är slut äsch han kan få korv ett tag
oops han är inte van -hund dålig i magen :-o.
Mat, frukost lunch middag vad ska vi alla äta...vem handlar åt oss? När hinner vi laga maten.
Min mage som ska ha mat var 3:e timme typ stackars mig usch vad arg jag kommer vara.
Tvätten då jag behöver ju rena kläder inte kan man gå ut naken...eller kan man det =P.
Å sen alla intyg, a-kassan ska veta exakt vad jag gör å när, arbetsförmedlingen ska det ringas.
Får man skylla på att man jobbar....det är väl en f-n så giltig orsak till att man inte hinner göra dem bitarna.

Ha ha ha...fröken fräken har varit bortskämd med att kunna göra sånt här då jag inte haft "så fullt upp".
Shit ni gör det bra som båda har heltidsjobb, fler barn än ett, ja kanske ett husdjur också som behöver minst lika mycket kärlek, å ni kanske har hus att skotta snö tar väl en hel dag bara det.
Men en fråga är ni lika noga med att det ska vara perfekt hela tiden?
Jag har skit svårt att låta saker vara ogjorda...måste analysera det å se om jag kan borsta av mig den fula ovanan :-o.
Nu är det slut med dubbla skift på ett tag iaf.
Det har gått bra ändå jag kanske överdriver liite eller
det kanske var såhär men framförallt JAG LEVER =D

Ja just ja julen då. Nä på den fronten är det lugnt med...jag har pussat på mina tomtar redan =D
Puss på er alla tomtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0