Hej. Efter jobbet har jag stått i köket he...

dsc07299 (MMS)

Hej. Efter jobbet har jag stått i köket hela dagen, har skitont i fötterna :(. Åh jag har inte julbakat eller sånt kul. Nä jag har planerat veckans matintag. Då jag slutar 17 känns det som att man inte kommer orka att tänka :-P. Idag gjorde jag bara mina timmar på stället som jag bara provjobbar på. Det var skönt att ha en hinna göra allt annat dag. Men imorgon blir det jobb på båda ställena :-D. På fredag ska chefen bjuda oss på lunch, på ferrum. Riktigt nice. Dem är faktiskt bra, är mån om personalen. Annars då, känner inte att jag hinner med. . .tiden rusar som iväg. Hinner inte umgås med alla goda människor, men hey det är bara denna vecka sen är uppdraget slut. Hoppas allt är bra med er. Nu ska jag kika lite tv innan läggdags. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0