Hej!

Lördagens steg sluta på 9453...plus att vi dansade som aldrig förr
då vi var ut. Värsta träningpasset på dansgolvet ;)
Söndag =00000 steg visst var det många steg =P
Dagens steg står över 10 tusen så jag är nöjd.
Jag har jobbat 8-12 idag sen fort hem, slängde i mig mat, bytte om å
sen till tandis.
Alltså det är fan inte kul att gå dit.
Dem håller på att rotfylla en tand. Men det är ju så mkt dem gör innan
själva rotfyllningen...
-Nu vi ska tömma å rengöra å så nästa gång vi rotfylla.
-Nu vi ska byta salvan...nästa gång vi rotfylla.
Fast lite spännande är det...man ser inte vad fan dem gör
men man undrar ju vad dem tar för instrument å allt dem säger.
Hade fö en ny tandläkare (ny för mig)...hon prata på andra språket ;).
Hoppas att det blir en grym vecka, fan vad jag ska rocka =D

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0