Idag är jag trött


Hejsan heej alla go fisar!
Jag har jättemycket som rör sig i huvudet som jag vill skriva om
men jag orkar inte.
Jag kan skriva en hel bok om allt bla kyla, vind å väder å att det tydligen är jättekallt nu
senast på jobbet sa chefen att hoj såhär kallt burkar det inte vara nu.
Jag vet inte inte men jag känner inte av kylan...thi hi för att jag sitter hemma då.
Nä faktiskt inte, men jag svettas ju konstant hela tiden (nästan) det kanske har med
det att göra.
Hur kallt det än är å pigan börjar promenera så svettas hon.
Jag hinner nog inte känna av om det är kallt, jag tänker mer på hur jobbigt det är
att svettas hela tiden. Eller nått.
Jag har ju ännu inga vinterskor heller...men det funkar med tennispjucks.
Vi har ju oftast lite varmare här uppe på playan så när jag springer med hunden
så fläktar det lite skönt =P.
Nämen det är urmysigt med snö, kyla julen...JULEN...åh julen, snart är det jul =D
Jag har mkt att göra här hemma men orkar inte.
Måste leta efter energi. . .ho ho har någon sett den?!
Jag har iaf jobbat 7-15.30 idag. Jag å en till har kört saxlift då vi har putsat fönster.
Ja det gick väl lite hackigt om man säger så, men det var kul.

Hoppas på en lika innehållsrik dag imorgon.
God jul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0