Veckan som gått...

...i steg =).
Gått, gå, gick, gåddit =D



Måndag: 6398
Tisdag: 7925
Onsdag: 16037
Torsdag: 16480
Fredag: 20040!!
Lördag: hitintills 8526 =)

Det är sååå skönt när man väl kommer ut å promenerar
jag är så duktig, synd bara att jag inte är lika duktig alltid.
Nå många av stegen onsdag-torsdag var faktiskt jobbets
förtjänst. Dem ordinarie personal har varit på städmässa
å vi har varit vikarier inne för dem.
Dock inte jämt upp vad dem är anställda så vi fick springa lite extra.
Ftv, akuten, kirurgen, operation, allvård, riksbyggen etc
Me like att göra ett bra jobb ifrån så detta var en riktig utmaning.
Det svåra är dem ställen som man helst ska ha städat bort det mesta mellan 6-8
att kunna klona sig lite hade varit bra.
Men vi var så duktiga allihopa, vi gjorde ett bra jobb.
Chefen sa att utan oss så hade dem inte haft det så trevligt som dem hade =D
jo hon tackade å sa att vi också gjort ett bra jobb, men det slår väl lite högre att
dricka gott, äta gott å "festa" loss med chefen.
Hade varit kul att se hur alla goa "gummor" blir när dem är på picklurven.
Äsch det som händer på såna resor stannar väl mellan dem.
Nå det är ju tur att dem haft det bra, och att vi lyckats göra vårat jobb.
Nästa vecka ska jag gästspela på andra stället =D.
Nu ska jag städa lite här hemma.
Utgång idag månntro =D

Pöss pöss alla goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0