God morgon alla fina! Innan jag sätter igå...

dsc06769 (MMS)

God morgon alla fina! Innan jag sätter igång att göra allt här hemma så ska jag blogga lite snabbt. Jag var ute med hund i vanlig ordning, eller gick lite längre. Jag passade på att fota lite bilder oxå. Hey vad ovanligt ;-). Det är fint väder ute. Vill bara ha mera snö.nu. Jag ska tvätta kläder idag, har fått kläder av min syster. Det roliga är att nästan inga av jeans som hon skickat passar på längden. Det är verkligen vänta högvatten byxor. Synd för dem var fina annars. Är det inte inne att förlänga med tyg, ni vet sådär som man gjorde i mellanstadiet för min del. Eller knöt en scarf runt ovan knäet. . .fy fan det var tider när man kunde gå klädd hursomhelst. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0