Gummorna är trötta...


Moahaha...jag å pigan somna på soffan,
ska försöka förklara vad som hände med det hela =).
Jag brukar vara den "överdrivet" överbeskyddande modern.
Har dem 3 senaste dagarna haft någon smygande huvudvärk
som än idag håller i sig =(.
Har försökt ringa runt lite för att få en tid till någon sjukgymnast, naprapat, etc
men är nog mera svårt att få en akut tid.
En annan story som jag berättar om en annan gång.
Nå jag somna först på spikmattan, pigan satt vid datorn jag la mig sen på soffan
efter ett tag kommer sötnöt oxå till soffan å vill ligga bredvid.
Jag la mig lite snett för att vi båda skulle rymmas
(orkade inte ta henne innerst som jag alltid annars ska se till att göra ;)).
Hon var nog minst lika trött som jag.
Plötsligt så vakna jag (kanske för att hunden hemma märker när husse kommer med bilen),
jag satte mig upp i soffan som nu inte hade en sötis liggandes bredvid.
Trodde hon hade gått i sitt rum för att leka eller nått.
Men då jag tittar ner mot golvet, så ligger sötnöt där. Sover som en stock på den vita lurviga mattan.
Månntro om jag knuffat ner henne eller nått ;O.
Sambon kommer hem i samma veva, han ser mig sittandes i soffan håret på trekvart
och en piga som ligger nere på golvet å hunden som vanligt viftandes å svängande hälsar.
Vad hände liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0