Hejsan heej!


Jag känner mig lite frusen, ont i halsen å lite matt.
Men inte för att jag var ut en sväng igår ;),
nej det här känns i kroppen som att det är något på G.
Sötis har ju haft halsont...inte konstigt om hon har smittat.
Vi var ut en sväng igår, men jag drack inte så mkt och är
pigg idag.
Hey jag har ju varit hos mor å far och hjälpt att rensa deras vind.
Det var nog tungt för att jag var trött men ingen bakis här inte.
Fan vad dem har grejer där...man har lust att bara för allt till tippen.
Vi har också saker där som vi förvarar så jag var nästan "tvungen"
att hjälpa rensa.
Jag har mkt grejer som egentligen väntar på rätt ägare,
man ska bara ta sig tid till att lägga ut det på cc eller nått.
Nu ska jag umgås med mina kära.
Ta hand om er, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0