Ja men jo då for vi. Skitbra att komma ivä...

dsc06796 (MMS)

Ja men jo då for vi. Skitbra att komma iväg såhär sent oxå. . .om det händer ngt pga mörkret så vet ni att jag älskar er :-D. Nämen nu ska jag inte vara sån. . .shit vilken dag det har varit idag. Jag orkar inte skriva allt såhär kan ta det en annan gång. Men det senaste som jag känner mig så lack på är när vi ska fara iväg såhär å det bara blir stresspacka allt. Oj vad vi bråkar å tjaffsar om precis allt. Men det är väl mitt finska temperament som blossar upp. Satan bli sur ;). Å det gör inte saken bättre när det är så jävla mkt som ska med. Att man inte nån gång i sitt liv bara få ta med varsin tandborste, pyjamas å bara dra. Det låter klagande men det underlättar så mkt om man har tex sängkläder, handdukar, hygienartiklar ja listan kan göras lång. Nå det går ju bra till slut å vi blir vänner frid å fröjd till nästa gång. Men just idag är för att allt annat skulle hända på samma gång. Men ingen fara allt på en gång ;). Kan jag bara få nått litet glädjande? En sån där fan vad bra du är. . . En sak till då våran bil snart ska på service så törs vi inte åka med den vi fick låna pappas bil. Kan säga att det känns avigt. För det första har han en sån wunderbaun i bilen, påminner om alla resor som barn till finland. Sen har bilen inte många såna specialfack den låter klink klånk konstigt som man inte är van vid. Nä slut med allt negativt men det är skönt att klaga ibland. Puss å en klapp på stjärten ha en helskön fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0