Jag längtar till vintermyset!

Hejsan bloggeeen =)!
Ska bara skriva ett sådär vinter-blogg-inlägg.
Å, det bara för att jag älskar snö, vinter ja och kyla ibland faktiskt
eller det där med kyla kanske är för att man kan ha sååå fina vinterkläder.
Jag vill ha en ny jacka samt ett par vinterskor =).
Å tomten jag önskar mig det innan jul, för snön har nu liksom varje år
redan kommit. Vintern står för dörren och me like it very mycket ;).
Ska slänga in lite bilder, kanske inte dem bästa men jag har mina aningar om
varför jag har så mycket snö/vinter bilder ;o.
♥ Jag får alltid en mysig känsla i kroppen under vintertid.
♥ Älskar snö och vinter, har alltid gjort.
♥ Tycker det är en underbar årstid.
Det bästa detta år är att jag verkligen varit beredd.
Jag har alltid ett datum att gå på. Sedan barnsben så kom snön alltid innan den 30 september,
inte för att stanna men den kom en hel del å ofta.
En god vän fyller år den 30 sept å det var hon som börja att pränta in att det promt var så.
Men det stämmer ju ;)
Men det handlar inte om att jag är beredd bara för att snön faller men såhär "varmt" brukar det inte vara vid denna tid på året, då har jag liksom varit mer beredd på kyla snö eller nått ;o.
Det är många på jobbet som nämnt om det, att nuförtiden är vädret så konstigt thi hi det är inte direkt ungdomar som är den största skaran av dem anställda ;).
Visst är jag tjatig om vintern men som sagt jag uppskattar den, denna period om det inte är riktigt fin höst blir bara som en väntan på något.
Jag tror inte denna snö är för att stanna men för min skull kan man ju hoppas på det =).
Eller skriver jag såhär om alla årstider?
Okej me like livet hela tiden 24h om dygnet, oftast!


2008-10-30


2009-10-21


2009-10-23

DAGENS DÅ (ELLER DET ÄR VÄL MERA NATT NU)




Jag erkänner jag har somnat på soffan ett tag, därav uppe såhär sent.
Jag å Buster brukar ju hoppa i pyjamas redan vid halv åtta eller något ;b
Nja hunden har väl ingen pyjamas men han blir lite sådär trötter om man inte
bäddar ner han ;).
Å jag har en sådan snygg sexig pyjamas...NOT.
Tomten jag önskar mig en varm läcker mysig vinterpyjamas!

Puss å godnatt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0