Kaffe!


-Ska du ha kaffe?
-Nä jag dricker inte kaffe.
-VAAAA DRICKER DU INTE KAFFE????
-nästan viskar fram -nä-
-Nämen det är många som inte gör det.

Vanlig dialog som uppstår.
Jo jag dricker kaffe ibland.
Jag smygdricker nångång då å då ;P.
Men då har jag också typ mycket mjölk och ja nästan hela sockerpaketet
så jag tycker inte man kan kalla det "att dricka kaffe" =D.

Annars då.
Fotografering på dagis idag.
Thi hi lite småroligt när barnen (tjejerna) tittar på varandra
från topp till tå vad dem har för kläder på sig.
Jag funderar vart sötnöt har fått meningen som hon säger till mig
allt som oftast:
-mamma, jag är mycket mycket finare än vad du är =)

Självklart är hon det =).
Men det tål att tänkas på att prägla in att alla är fina på sitt sätt,
och det sitter inte i kläderna om man är söt eller inte.
Att man duger som man är.

Ha en bra dag alla go fisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0